İZMİR’DEN DALYAN’A HUZUR YOLCULUĞU VE ARINMA YOGA KAMPI

İzmir'den Dalyan'a huzur yolculuğu. Yoga kampımızda sabah meditasyonu ve yogası.
İzmir’den Dalyan’a huzur yolculuğu. Yoga kampımızda sabah meditasyonu ve yogası.

Herkese merhabalar

Biz muhteşem bir haftasonu geçirdik ve yeni haftaya arınmış ve dinlenmiş olarak başlıyoruz. Ya siz? Umarız sizin haftasonunuz da güzel geçmiştir.

11, 12, 13 Ekim 2019 haftasonu Dalyan, Ortaca, Muğla’da bir

Canan Yıldırım ile Dalyan yoga kampı boyunca şehirden ve kalabalıktan uzakta, haftanın tüm yorgunluğunu ve stresini attık.

yoga kampı gerçekleştirdik. Nehir kıyısında sürekli karetta karettaları görme imkanımız olan şirin bungalov otelimizde konaklarken. Dalyan Bungalow otel sahibi Melih bey bize her konuda yardımcı oldu.

Sabah 8.00 da uyanıp pranayama çalışmaları ile güne başladık.

Siz de kendi özel grubunuz ile yoga tatili veya kampı organize edebilirsiniz.

Pranayama nefes ile evrendeki yaşama enerjisini vücudumuza alıp yayma çalışmasıdır. Pranayama çalışması ardından, ayakta nefes hareketleri ile devam ettik. Güneşi selamlama serisi ile iyice ısındıktan sonra asanalarımızı tamamlayıp derin gevşemeye geçtik.  Kamp süresince sabah ve akşam günde 2 kere yoga yaptık.

Vücudumuza, ruhumuza ve zihnimize çok iyi gelen bu

Canan Yıldırım eğitmenliğinde İzmir'den Dalyan'a yoga kampımızda Kaunos Antik Kentini de ziyaret ettik.
Canan Yıldırım eğitmenliğinde İzmir’den Dalyan’a yoga kampımızda Kaunos Antik Kentini de ziyaret ettik.

çalışmanın ardından otelimizin bize özel olarak hazırladığı serpme kahvaltıyı afiyetle yedik.

Akşam yemekleri de muhteşemdi. Otel sahibimizin elleriyle hazırladığı tüm mezelerden tatma imkanımız oldu. Yoga dersleri sonrasında bize yeşil çay ikram ettiler.

Kaunos Antik Kenti

Ertesi gün sadece grubumuza özel tekne turu ile iztuzu plajını ziyaret ettik. Ekim ayı olmasına rağmen hava çok güzeldi. Tüm kamp misafirleri güneşin ve denizin tadını çıkardı. Kumsaldaki karetta karettaların ayak izlerini takip ettik. Yumurtlama alanlarını inceledik. Şirin yengeçlerin kumlarda gezinmesini izledik.

İzmir'den Dalyan'a huzur yolculuğumuzda sabah kahvaltımızdan bir kare.
İzmir’den Dalyan’a huzur yolculuğumuzda sabah kahvaltımızdan bir kare.

İztuzu plajından sonra termal bir tesiste çamur banyolarına gittik. Burada vücudumuz için şifalı çamurları tüm vücudumuza sürdük ve kurumalarını bekledik. Sıcacık termal sularda tüm haftanın yorgunluğunu üzerimizden attık.

Dönüşte akşam yogamız ve akşam yemeğimizi yedikten sonra şehir merkezinde gezintiye çıktık ve Dalyan’dan küçük hatıralar aldık.

Ertesi gün yine tekne ile nehrin diğer kıyısına geçip Kaunos Antik kentini ziyater ettik.

Her yaştan ve her seviyeden yoga severleri İzmir Alsancak'taki yoga stüdyomuza, derslerimize ve kamplarımıza  bekliyoruz.
Her yaştan ve her seviyeden yoga severleri İzmir Alsancak’taki yoga stüdyomuza, derslerimize ve kamplarımıza bekliyoruz.

Eskiden burası bir liman kentiymiş fakar denizin alüvyonlarla dolmasıyla bu özelliğini zamanla yitirmiş. Bazilika, hamam ve agoraları dolaşıp 300 yıllık mozaikleri inceledik. Antik kent aynı zamanda UNESCO geçidi dünya listesinde yer alıyor. Antik kentin etrafı da Kral mezarlarıyla çevrili idi. Bu muhteşem tarihi gezi sonunda yine otelimize döndük ve akşam yogamızı yaptık.

Kamp sonunda izmire dönerken yol üzerinde yuvarlak çayda biraz daha doğanın tadını çıkararak içeceklerimizi yudumladık ve o meşhur salıncaklarda sallandık.

Bir sonraki kampımızda sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız. Sağlık ve huzurla kalın.

Şehir içinde yoga, pilates ve fitness derslerimize katılmak isterseniz Instagram ve telefon ile bize ulaşabilirsiniz