TAYLAND ALTERNATİF TIP YÖNTEM VE TEDAVİLERİ İLE İYİLEŞ (KOH SAMUI, KOH PHANGAN, İNZİVA TATİL SEYAHAT)

Tayland Koh Samui, Koh Phangan alternatif tıp yöntemleri ile iyileş. Depresyon, panik atak, tükenmişlik sendromu, tansiyon, guatr, astım alerjiler, kilo, duruş bozuklukları ve ağrilar ve daha bir çok rahatsızlığın çözümü alternatif tıpta. İzmir, İstanbul ve Ankara sağlık seyahatleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Namaste🙏

Dönüştürücü Şifa: Alternatif Tıp Yöntemleriyle Holistik Terapiler

Derin şifa ve dönüşüm yolculuğuna çıkmaya hazır mısınız? Nora Canan’ın Hayat Dönüşüm İnzivaları ile Koh Samui ve Koh Phangan’ın nefes kesen doğal güzelliklerinde sakinliği keşfedin. Burada, tropikal manzaraların huzurlu güzelliği arasında, mutluluk ve canlılık dolu bir yaşamın kapılarını aralayacaksınız.

Koh Phangan ve Koh Samui Taylandda yoga, meditasyon, nefes, ayurveda, enerji ve alternatif bitkisel tıp yöntemleri ve inzivalar için whatssappdan hemen iletişime geçebilirsiniz.

Holistik yaklaşımımızla, beden, zihin ve ruhu iyileştirmenin gücüne inanıyoruz. Antik uygulamalardan modern tekniklere kadar, bedensel rahatsızlıkların ve memnuniyetsizliğin kök nedenlerini ele alan bir wellness yaklaşımı sunuyoruz.

Gelin, sunduğumuz holistik terapilere birlikte göz atalım:

• Meditasyon: Rehberli astral meditasyonlar aracılığıyla bilinçaltınıza dalmak. Gizli potansiyelleri açığa çıkarın, sınırlayıcı inançları ortadan kaldırın ve içsel bilgelik kaynağına ulaşın.

• Yoga: Yoga asanaları, pranayama ve meditasyonun yenileyici gücünü deneyimleyin. Bilinçli hareket ve nefes çalışmasıyla gerginliği azaltacak, esnekliği artıracak ve iç huzurunuzu geliştireceksiniz.

• Hipnoz: Belirli ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış hipnoterapi seanslarıyla bilinçaltı zihni keşfedin. Korkuları bırakın, engelleri aşın ve başarı ve mutluluk için zihninizi yeniden programlayın.

• Yaşam Koçluğu: Hayatın zorlukları ve fırsatları arasında kişiselleştirilmiş rehberlik ve destek alın. Tutkularınızı keşfedin, anlamlı hedefler belirleyin ve güçlendirme ve bolluk düşüncesi geliştirin.

• Holistik Terapiler: Akupunktur ve kup terapisi, kiropraktik bakım ve bitkisel tedaviler gibi çeşitli şifa yöntemlerini içeren kapsamlı bir dizi tedavi sunuyoruz.

Nora Canan’ın Hayat İnzivaları’nda, gerçek iyileşmenin beden, zihin ve ruhu içerdiğine inanıyoruz. Misyonumuz, sağlığınızı, mutluluğunuzu ve canlılığınızı geri kazanmanıza yardımcı olmaktır. Acıya, strese ve memnuniyetsizliğe veda edin ve canlılık dolu bir yaşamın, dolu dolu bir yaşamın tadını çıkarın.

Bize Koh Samui veya Koh Phangan’da katılın ve sizi yenilenmiş, ilham verilmiş ve yaşamın tadını çıkarmaya hazır hissettirecek dönüştürücü bir inziva deneyimine katılın. İyileşme yolculuğunuz burada başlıyor.

Daha fazla bilgi için

whatsapp +905315257747

Instagram luminylife

KURUMSAL ŞİRKET VE GRUPLARA ÖZEL TATİL PLANLARI (HOLIDAY PLANS FOR CORPORATE GROUPS IN TURKEY)

Kurucumuz yaşam ve Spor Koçu Canan Yıldırım İzmir Güzelbahçe'de yoga, fitness, pilates, nefes çalışmalarına devam etmektedir.
Kurucumuz yaşam ve Spor Koçu Canan Yıldırım İzmir Güzelbahçe’de yoga, fitness, pilates, nefes çalışmalarına devam etmektedir.

Hello! Merhaba! Ben Canan Yıldırım,

I assist individuals, including busy business owners and employees, in transforming their vision into success without experiencing exhaustion. :) We have English, French and Turkish Programs. For more information please whats app me. Now I continue in Turkish

Bireylerin, yoğun çalışan iş insanları ve çalışanların  vizyonunu, tükenmişlik hissi yaşamadan başarıya dönüştürmekte yardımcı oluyorum. :) İngilizce, Fransızca ve Türkçe program seçeneklerimiz mevcuttur

Luminy Life Coaching and Health Center’in ve  Wellcoyage’un kurucusu ve eğitmeniyim. Sağlıklı, enerjik ve dengeli bir yaşam tarzına geçiş yapmak isteyen herkesi, Wellcoyage’un eşsiz hizmetleriyle tanışmaya davet ediyorum.

Canlanma ve Yeniden Doğuş Kampı: Zihinsel ve Fiziksel Yeniden Doğuş

Yoğun bir yaşam tarzına sahip olanlar için özel olarak tasarlanan “Revitalization and Renewal Camp,” nefes çalışmaları, yoga, meditasyon ve çok daha fazlasını içeren bir deneyim sunuyor. Bu program, kendinizi yeniden keşfetmenize ve zihinsel-fiziksel sağlığınıza odaklanmanıza olanak tanır. Outdoor ve indoor etkinliklerle dolu bu kamp, unutulmaz bir tatil deneyimi sunuyor. Kendinizi yeniden keşfedin, Wellcoyage ile hayatınıza taze bir nefes katın!

Dış Mekan Aktiviteleri: Enerjinizi Artırın

Türkiye'de kurumsal şirket çalışanları ve gruplar için spor, yoga, fitness, pilates, nefes ve meditasyon kamp programları ve tatilleri düzenliyoruz.
Türkiye’de kurumsal şirket çalışanları ve gruplar için spor, yoga, fitness, pilates, nefes ve meditasyon kamp programları ve tatilleri düzenliyoruz.

Wellcoyage, “Boost Your Energy” programıyla hareketli çalışmalar ve motivasyon dolu etkinlikler sunuyor. Fonksiyonel antrenman, Power Pilates, yaratıcılık oyunları ve daha fazlasıyla dolu bu program, hareketli bir yaşam tarzını hayata geçirmek isteyenlere rehberlik ediyor. Ayrıca, mevsime göre düzenlenen outdoor etkinliklerle doğayla iç içe olma fırsatı sunuyoruz.

İç Mekan ve İşyeri Abonelikleri: Sürekli Destek ve Rehberlik

Wellcoyage, iç mekan ve işyeri abonelikleriyle kişisel ihtiyaçlarınıza yönelik özel programlar

Dilerseniz sanat ve sporu bir araya getirerek bir tatil plano yapabilirsiniz. İzmir, Çeşme'deki yoga ve sanat tatilimizden bir kare.
Dilerseniz sanat ve sporu bir araya getirerek bir tatil plano yapabilirsiniz. İzmir, Çeşme’deki yoga ve sanat tatilimizden bir kare.

sunuyor. Sağlık tespiti, postür analizi, işyeri egzersiz programları, yoga, meditasyon, pilates ve daha birçok seçenekle sizlere düzenli bir sağlık ve wellness deneyimi sunuyoruz.

Sağlıklı ve dengeli bir yaşam tarzına adım atmak için Wellcoyage sizinle birlikte! Detaylı bilgi ve kayıt için web sitemizi ziyaret etmeyi unutmayın

Ayrıntılı bilgi ve teklifler için lütfen 0531 525 77 47 numaralıwhatzap hattından veya  luminylife instagram adresinden iletişime geçin.

AYVALIK CUNDA YOGA KAMPI ( GÜZELBAHÇE İZMİR )

Sevgili Dostlar,

Huzurun ve dengenin peşinden koştuğumuz eşsiz bir yolculuğa, içsel dönüşüme ve bedenin dinginliğine adım atmaya hazır mısınız? Ben Canan Yıldırım, yaşam ve spor koçu olarak sizlere, bu eşsiz deneyimi yaşatmak için buradayım. @luminylife Instagram adresimden beni takip ederek, hayatınızda önemli bir dönüm noktasına şahit olabilir ve bir sonraki kampımıza katılarak bu büyülü serüvenin bir parçası olabilirsiniz.

Ayvalık Yoga Kampı, denizin ve doğanın kucaklayıcı enerjisiyle çevrili, ruhu dinlendiren ve bedeni canlandıran bir deneyim sunuyor. Sabahları denizin kıyısında, yoga matlarını sererek güne meditasyon ve pranayama ile başlıyor, gün boyu süren yoga seansları ile bedeni ve zihni tazeliyor, deniz ve güneşin tadını çıkarıyoruz. Akşam gün batımında ise, yoga matlarını deniz kenarına sererek içsel dengeyi yakalıyoruz.

Ayrıca şehir içi eğitimlerimiz ile, yoga, pranayama, hamak yogası, spinning, pilates ve fonksiyonel antrenman gibi çeşitli aktivitelerle bedenimizi güçlendirmeye, kilo kontrolü ve duruş düzeltme gibi konularda da rehberlik sağlamaya devam ediyoruz. Sizleri, hayatınızı değiştirecek bu özel deneyimi yaşamaya ve kendinizi keşfetmeye davet ediyoruz.

Bir sonraki kampımızda, daha fazla içsel huzur, sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve değerli dostluklarla dolu unutulmaz anlar yaşamak için sabırsızlanıyoruz. @luminylife adresinden beni takip ederek, güncel bilgilerden haberdar olabilir ve katılım için iletişime geçebilirsiniz.

Haydi, bir sonraki kampımızda birlikte yoga yaparak, bedenimize ve ruhumuza dokunalım, yaşamımıza pozitif bir değişim getirelim. Sizleri bekliyoruz!

Sevgi ve Yoga ile dolu günler dilerim, Canan Yıldırım Yaşam ve Spor Koçu Telefon numaramıza iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.

GÜZELBAHÇE’DE BAĞIŞIKLIK VE ZİNDELİK İÇİN YOGA DERSLERİ

Canan Yıldırım ile Güzelbahçe'de yoga, pilates ve nefes derslerine katılın.
Canan Yıldırım ile Güzelbahçe’de yoga, pilates ve nefes derslerine katılın.

Herkese merhaba

Kış aylarının yaklaştığı bu günlerde bağışıklığımızı korumama gereksinimimiz artıyor. Sağlıklı beslenmenin yanı sıra, düzenli egzersiz yapmak ve mutlu kalmak çok önemli.

Gıdalardan yeterince vitamin ve mineralleri alamıyor isek bir kaç ay ek takviyeler kullanmak da bu dönemde zinde ve sağlıklı kalmak için harika bir yöntem. Tabi aile hekiminize kan testi yaptırarak daha bilinçli bir şekilde vitamin ve mineral kullanımına başlayabilirsiniz.

Bağışıklığımızı arttırmanın bir yolu da düzenli nefes egzersizlerinden geçer. Benim de uyguladığım ashtanga yoga derslerinde yaptığımız pranayama çalışmaları ile evrenden aldığımız yaşama enerjisini tüm vücudumuza yayıyoruz. Böylece hem bağışıklığımızı güçlendiriyoruz, hem de doğru nefes alıp vermeyi öğreniyoruz.

Daha önce hiç yoga yapmamış olanlar veya yogayı sadece bağdaş kurup meditasyondan ibaret sanan tüm dostlarımızı benimle birlikte yaşam boyu yapabilecekleri ve ileride de kendi kendilerine de devam edebilecekleri bu muhteşem ilime davet ediyorum. Herkesin uygulayabileceği bu hareketler ve egzersizler için esnek veya güçlü olmanız gerekmiyor, ister 80 yaşında olun ister 7 yaşında 7 den 70 e hatta 80 e herkes yoga yapabilir. :)

Güzelbahçe Kahramandere’de gerçekleştirdiğimiz yoga derslerine dilerseniz online da katılabilir, kendi evinizde de bu çalışmaları yaparak sırt, bel, boyun ve eklem ağrılarından kurtulabilir, bağışıklığınızı güçlendirebilirsiniz.

Instagramda Luminylife adresinden de beni takip ederek çalışmalarımı görebilir, hakkımda daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz. Dersler, yaşam ve spor koçluğu hakkında daha fazla bilgi almak için iletişim bölümündeki telefon numarasından whatzap ile bağlantı kurabilirsiniz.

Bunun yanı sıra dilerseniz youtube kanalımdan bazı  pranayama, nefes çalışmaları ve meditasyonları yapabilirsiniz. Youtube adresim Luminy Yaşam Canan Yıldırım.

Yabancı dostlarımız için, İngilizce ve Fransızca derslerimiz de bulunmaktadır.

Sağlıklı ve mutlu bir yaşam için siz de kendinize gereken değeri verin, her şey sizin daha huzurlu, mutlu ve zinde bir yaşam sürebilmeniz için. Herkese mutlu günler diliyorum.

GÜZELBAHÇE KAHRAMANDERE YOGA VE NEFES DERSLERİ

Canan Yıldırım ile yoga ve pilates dersleri Güzelbahçe'de
Canan Yıldırım ile yoga ve pilates dersleri Güzelbahçe’de

Herkese Merhaba,

Ben yaşam ve spor koçu Canan Yıldırım. 2022 yazının sonuna geldik ve artık kış hazırlıklarımız başladı. Umarım hepiniz bu yaz yeterince d vitamini alıp çok güzel bir yaz geçirmişsinizdir. :)

Ben ise tatilimi Antalya Maxx Royal Otelde yoga, pilates ve spnning eğitmenliği yaparak geçirdim. Burada bir çok değerli öğrencim oldu, bir çok kişinin hayatında dokundum ve hepsiyle hala iletişim halinde olmaktan çok mutluluk duyuyorum.

Artık İzmir, Güzelbahçe, Kahramandere’de sizlerle yoga, pranayama, (yaşama enerjisini nefes yoluyla vücudumuza alma çalışmaları) meditasyon, matwork pilates, reformer pilates, spinning, personal training, kilo kontrolü, sırt ve bel ağrıları, duruş bozuklukları alanlarına çalışmalar yapmaya başlayacağım ve bunun için büyük mutluluk duyuyorum.

Yoga and pilates sessions with Canan Yıldırım in İzmirvGüzelbahçe Kahramandere
Yoga and pilates sessions with Canan Yıldırım in İzmir Güzelbahçe Kahramandere

Düzenli olarak egzersiz yapmanın ne kadar gerekli olduğunu hepimiz biliyoruz. Yoga ve pranayama çalışmalarının sağlığımız üzerindeki olumlu etkisi çok büyüktür. Yaşanan hastalıklar ve yaşlanmayı yavaşlatan ve en iyi şekilde sağlık problemlerini atlatmamızı sağlayan düzenli çalışmalar yaşam kalitemizi ciddi anlamda arttırırken, gece verimli bir uyku geçirmemizi, sabah yataktan kalktığımızda mutlu ve zinde uyanmamızı da sağlar.

Siz de özel veya mini yoga, pranayama, meditasyon derslerine başlamak istiyorsanız hemen benimle iletişime geçin. Daha önce hiç yoga yapmamış olabilirsiniz, yaşınız çok ilerlemiş olabilir, bunlar size engel olmak bir tarafa, çok daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır.

İngilizce, Fransızca ve Türkçe derslerimiz de başlayacaktır. Dilerseniz bu üç dilde özel ders alabilir veya kendi aktivite grubunuzu oluşturabilirsiniz.

Instagram adresim luminylife dan da beni takip edebilirsiniz. Telefon numarasına iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.

You foreighners are also welcomed for my yoga, pilates, spinning and personal training sessions. Sessions will be held in all three languages, English, French and Turkish.

Sizlere mutlu huzurlu ve sağlıklı günler diliyorum.

Canan Yıldırım

SELÇUK EFES YOGA TATİLİ (İZMİR)

Canan Yıldırım ile yoga tatili İzmir

Herkese merhabalar

Geçtiğimiz haftasonu Selçuk Efes’te, Nea Efessos Otel’de muhteşem bir yoga tatili düzenledik.

Gelir gelmez otelimiz bizi havuz başında içeçekler ile karşıladı. Daha sonra otelimize yerleştik. Her odadya bir Yunan Tanrısı ismi verilmişti. Oteldeki Eski Yunan heykelleri ve taş binanın verdiği ambiyans ile tatilimiz muhteşem bir şekilde başladı.

Ertesi sabah pranayama, yaşama enerjisini yayma çalışmaları sonrasında yoga dersimizi tamamladık. Ardından muhteşem bir serpme kahvalti ile izole ve sakin otelimizde havuz keyfi yaptık.

20200815_182839
İzmir Çeşme’de beslenme ve yoga üzerine yoga kampımız Eylül ayında sizlerle

Sırt ve bel ağrılarına yönelik work shop ardından, bir sonraki yoga dersimizde kök, bogaz ve göğüs çakrası üzerine çalıştık. Otelimizde aldığımız leziz akşam yemeği sonrası akşam saatlerinde şirince köyüne şarap tadımları yapmak üzere yola çıktık.

Şirincede geceyi geçirdikten sonra otelimize döndük ve yıldızların altında, çimenler üzerinde uyku öncesi meditasyonumuzu yaptık ve uyku saati geldi.

20200815_182301
Alsancak’taki yoga ve pilates derslerine katılmak için hemen arayın.

Ertesi sabah güne yine meditasyon ve pranayama çalışmaları ile başadık, yoga ile devam ettik. Otelimizde geçirdiğimiz bu muhteşem haftasonu ile tüm haftanın yürgunluğunu attık, tazelendik ve yenilendik.

Şimdi ise yepyeni bir kamp ile geliyoruz. Yoga ve beslenme kampı. Bu kampı profesyonel bir diyetisyen ve Canan Yıldırım eşliğinde gerçeklestireceğiz. Eylül ayı sonunda yapacağımız kamp ile ilgili program detaylarını önümüzdeki günlerde paylaşıyor olacağım.

Yepyeni kamplarda ve eventlerde görüşmek üzere hoşçakalın.

Bilgi ve iletişim için whatzap hattımız: 05315257747

Instagram: Luminy Life

ONLINE EV EGZERSİZ VE ANTRENMAN VİDEOLARI, EŞLİ EGZERSİZ, ÇOCUK EGZERSİZLERİ İZMİR

Herkese merhabalar

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun. Bu makalemizde evde, çocuğunuz, eşiniz, arkadaş veya aile dostları ile yapabileceğiniz Omuz ve kol kaslarınızı güçlendirecek basit egzersiz videoları hazırladım.  Her antrenmana öncelikle dinamik stretching ve aktif ısınma ile başlayalım. Bu ve bunun gibi yapacağınız, nabzınızı yükseltecek ve sizi antrenmana hazırlayacak olan egzersizler, hem sakatlanma riskinizi azaltır, hem de eklem açıklığınızı arttırarak hareketleri daha düzgün yapmanızı sağlar.

Bugün deltoid dediğimiz omuz kaslarımızı çalıştıracağız. İşte sizler için hazırladığımız hareketler.

10 dakika ısınmanızı yaptıktan sonra her hareketi 10 tekrar ve 2 şer set uygulayın. Ağırlıkları kendinize göre ayarlayın ve hareketleri yavaş yavaş yapın. Dilerseniz su şişelerini ağırlık olarak, kilotlu çoraplarınızı da direnç bandı olarak kullanabilirsiniz. Antrenmanınız bittikten sonra esneme hareketlerini unutmayın. Esneme hareketleri ve esnemenin önemi ile ilgili makalemizi okuyarak bu konu hakkında bilgi alabilirsiniz. Daha önce buna benzer hareketler veya spor yapmadıysanız mutlaka bir uzmandan yardım alın.

Yardım ve destek için Luminy Life Instagram hesabından bizimle iletişime geçebilirsiniz.  Şimdi egzersizlere geçelim

10 dakika ısınma

Dumbell Front Raise

Lateral Raise

Dumbell Shoulder Press

Direnç bantları yani lastikler yardımıyla Lateral raise:

Aynı şekilde front raise hareketini de direnç bantlarıyla uygulayabilirsiniz.